Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Asteroids (Használt termék)

Atari
3.490 Ft
Menny.:db
Elérhetőség: Elfogyott
 
 
3.490 Ft
Menny.:db

Leírás

 Az Asteroids egy arcade játék, amelyet 1979 novemberében az Atari, Inc. bocsátott ki, és Lyle Rains és Ed Logg tervezte. A játékos egy űrhajót irányít egy aszteroida mezőben, amelyet periodikusan átjárnak a repülő csészealjak. A játék célja az aszteroidák és csészealjak lelőtése és megsemmisítése, miközben nem ütköznek egyikükkel, sem pedig az aljzatok ellenlába ütve. A játék nehezebbé válik, amikor az aszteroidák száma növekszik.
   Az aszteroidákat a Logg és a Rains közötti találkozó során hozták létre, és Howard Delman által kifejlesztett hardvert használták, amelyet korábban a Lunar Landerhez használtak. Egy kozmosz nevű, befejezetlen játék alapján, amelyet az Spacewar ihlette! és a Computer Space, mind a korai shoot 'em up videojátékok, az Asteroids fizikai modellje és a vezérlőrendszer a Logg által a korábbi játékokból származik, és próba és hiba útján finomításra került. A játékot egy kétdimenziós nézetben egy vektorkijelzőn jelenítik meg, amely mindkét képernyő tengelyén körül van.
   A játékosok és a videojátékok kritikusai által elismert vektorgrafika, vezérlőelemek és addiktív játékmenet miatt az Asteroids az arcade játékok aranykorának egyik első legnagyobb slágere volt. A játék több mint 70 000 arcade szekrényt adott el, és a játékosok körében népszerű és a fejlesztők körében befolyásosnak bizonyult. Azóta több platformon továbbította. Az aszteroidákat széles körben utánozták, és közvetlenül befolyásolták két népszerű és gyakran klónozott ügyességi játékot, a Defender és a Gravitar játékot, valamint sok más videojátékot.
   Az aszteroidák célja az aszteroidák és csészealjak elpusztítása. A játékos egy háromszög alakú hajót irányít, amely balra és jobbra foroghat, a tűz egyenesen előre haladhat, és előre tolhat. Amint a hajó egy irányba halad, egy ideig folytatódik abban az irányban, játékos beavatkozása nélkül, kivéve, ha a játékos egy másik irányba tolja be a tolóerőt. A hajó végül megáll, amikor nem tolódik be. A játékos elküldheti a hajót a hipertérbe is, így eltűnhet és véletlenszerűen megjelenhet a képernyőn, azzal a kockázattal, hogy önpusztul vagy az aszteroida tetején jelenik meg.
    Minden szint kezdődik néhány nagy aszteroidával, amelyek a képernyő különböző irányaiba sodródnak. Objektumok a képernyő szélén körbeborulnak - például egy aszteroida, amely lecsúszik a képernyő felső széleiről, újra megjelenik az alján, és továbbra is ugyanabba az irányba halad. Amint a játékos aszteroidákat lő, kisebb aszteroidákká alakulnak, amelyek gyorsabban mozognak, és nehezebb megütni. A kisebb aszteroidák is több pontot érnek. Két repülő csészealj jelenik meg időszakosan a képernyőn; a „nagy csészealj” véletlenszerűen és rosszul lő, míg a „kis csészealj” gyakran lő a hajón. Miután elérte a 40 000-et, csak a kis csészealj jelenik meg. Ahogy a játékos pontszáma növekszik, a kis csészealjból történő lövések szögtartománya csökken, amíg a csészealj rendkívül pontosan el nem tűnik. Miután a képernyőt megtisztították az összes aszteroidától és a repülő csészealjtól, új nagyméretű aszteroidák jelennek meg, ezzel kezdve a következő szintet. A játék nehezebbé válik, amikor az aszteroidák száma növekszik, amíg a pontszám el nem éri a 40 000 és 60 000 közötti tartományt. A játékos egy érme behelyezése után 3 élettel kezdődik, és 10 000 pontonként extra életet nyer. Amikor a játékos elveszíti életét, a játék véget ér.

Youtube videók

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!