Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Crystal Castles (Használt termék)

Atari
1.990 Ft
Menny.:db
Elérhetőség: Elfogyott
Crystal Castles
Crystal castles poster.png

North American arcade flyer

Developer(s) Atari, Inc.
Publisher(s) Atari, Inc.
Designer(s) Scott Fuller
Programmer(s) Franz X. Lanzinger
Sam Lee
Platform(s) ArcadeApple IIAtari 2600Atari 8-bitAtari STCommodore 64BBC MicroAcorn ElectronZX SpectrumAmstrad CPC
Release 1983: Arcade, Apple II
1984: 2600
1985: C64
1986: Electron, Amstrad, Atari ST, BBC, Spectrum
1988: Atari 8-bit
Genre(s) Maze
Mode(s) 1-2 players, alternating
1.990 Ft
Menny.:db

Leírás

A Crystal Castles egy ügyességi játék, amelyet az Atari, Inc. 1983-ban adott ki. A játékos Bentley Bear néven rajzfilmmedve irányítja, akinek a trimetrikusan kivetített kastélyokban található drágaköveket össze kell gyűjtenie, elkerülve ugyanakkor az ellenséget, hogy őt is megszerezze. a drágaköveket.
   A Crystal Castles figyelemre méltó, mivel az egyik első arcade akciójáték, amelynek tényleges vége van, míg a legtöbb játék vagy akár határozatlan ideig is folytatódott, 'kill screen'-nek nevezték, vagy egyszerűen csak újraindult az első szintről, és tartalmaz előrehajlási zónák előre.
   A Crystal Castles kilenc szintből áll, mindegyik négy kastélyt tartalmaz, a tizedik szint pedig egyetlen kastélyt tartalmaz, amelynek tisztítása véget vet a játéknak. A 37 trimetrikusan vetített kastély mindegyike egy folyosók labirintusából áll, melyeket drágakövekkel és bónusz tárgyakkal töltöttek fel, valamint lépcsőkből, liftekből és alagutakból állnak, amelyeket a játékos hivatkozásként használhat. A legmagasabb pontszámmal rendelkező játékos hárombetűs kezdőbetűi az első szintű kastélyszerkezet kialakításához használhatók. Amikor a vár összes drágaköve összegyűjtésre kerül, a játékos továbbmegy a következő kastélyba. A játékos kihagyhat néhány kastélyt, és további életeket és pontokat szerezhet a titkos csapók felhasználásával, amelyeket a Bentley Bear speciális helyeken történő ugrálással aktiválnak.
   A Bentley Bear mozgásának vezérléséhez egy görgetőgombot és egy „ugrás” gombot kell használni. A drágaköveket úgy gyűjtik, hogy egyszerűen átlépnek rajtuk, és bónuszt kapnak az utolsó gyöngyszem gyűjtésekor. A drágakövek gyűjtése közben számos ellenség megpróbálja megállítani a Bentley-t és / vagy összegyűjteni a drágaköveket maguknak. Két kivételtől eltekintve, ha az ellenség megérinti, életét veszíti. Az ellenségek által gyűjtött minden drágakő szintén alacsonyabb pontszámot eredményezhet a képernyőn. Hasonlóképpen, ha az ellenség összegyűjti az utolsó elérhető gyöngyszemét, akkor a játékos elveszíti az utolsó gyöngyszemű bónuszt is.
   Az ellenségei elkerülhetők a labirintus és annak konstrukcióinak felhasználásával, vagy ha Bentley ugrik az ellenfelekre az ugrógombbal, bizonyos esetekben lehetővé téve neki, hogy elkábítsa őket. Egyes típusú ellenségek bizonyos módon nyomon követik a Bentley mozgását, míg mások véletlenszerűen mozognak. Ha Bentley-t megérinti, akkor "kiált" egy jellegzetes módon, egy karikatúra szógömb felhasználásával. Ha 3 vagy több élet marad meg, azt mondja: „BYE!”; Ha még mindig 2 élet él, akkor az idézet: "OH NO!"; Ha 1 élet maradt, akkor 'OUCH!'; és végül az utolsó elveszített életért (amely véget vet a játéknak) azt mondja: "#?!", hogy utánozhassanak.
   Minden labirintus elején a drágakövek mindegyike 1 pontot ér; ez az érték 1-rel növekszik minden Bentley által felvett gem után, legfeljebb 99-ig. Minden labirintus véletlenszerűen tartalmaz kalapot vagy mézeskannát is, amelyek kettős célja a pontok odaítélése és a Bentley számára az, hogy legyőzzék az egyes ellenségeket. A kalap 500 pontot ér, és Bentley-t néhány másodpercre sebezhetetlenné teszi, és lehetővé teszi, hogy megszüntesse Berthilda boszorkányát, aki minden szint utolsó labirintusában megjelenik. A mézkanna 1000 pontot ér, és annak felvétele késleltetheti a méhek rajjának leszállítását.
   A játékban szereplő egyéb gazemberek: „Csúnya fák”, amelyek a szintek előrehaladtával egyre inkább díszesek, egy szellem, amely általában a Rejtett spirál szintjén jelenik meg, táncoló csontvázak, “Gem Eaters”, akiket a Bentley Bear legyőzhet, ha etetés közben elkapja őket. egy drágakő, valamint az ördögi 'Crystal Balls' lények, amelyek későbbi szinteken folyamatosan követik a Bentley Bear-t, miközben gyűjti a drágaköveket. A csúnya fák és a kristálygömbök drágaköveket is felvehetnek.
   A Crystal Castles két figyelemre méltó húsvéti tojást tartalmaz. Ha legalább 100-szor ugrik az 1‒1 szint délkeleti sarkában, és megtisztítja az összes drágakő labirintusát, akkor az ATARI megjelenik az 1‒2 szinten. Az 5‒4 szinten, ha a játékos megöli Berthildát, és annak a területnek a sarkába megy, ahol ő volt, és ugrik, 'FXL' jelenik meg a képernyő délkeleti sarkában. Ezek a kezdőbetűk szerepelnek Franz X. Lanzingernek, a Crystal Castles tervezőjének.

Youtube videók

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!