Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Ms. Pac-Man (Használt termék)

Atari
4.490 Ft
Menny.:db
Elérhetőség: Elfogyott
4.490 Ft
Menny.:db

Leírás

Ms. Pac-Man egy arcade játék, az Aranykorból. Ezt az illinoisi székhelyű Midway Manufacturing Corporation gyártotta, a Pac-Man észak-amerikai engedélyes. Az Pac-Man asszony 1982. január 13-án, egy évvel a Pac-Man megjelenése után került kiadásra Észak-Amerikában, és minden idők egyik legnépszerűbb videojátékává vált. Ez a népszerűség ahhoz vezetett, hogy Namco, a Pac-Man alkotója hivatalos címként fogadta el. A játék bemutatott egy női főszereplőt, új labirintus mintákat és néhány további továbbfejlesztett játékmódosítást az eredeti címhez viszonyítva. Ez lett a legsikeresebb amerikai gyártású arcade játék, 115 000 arcade szekrényt árusítva.
   Ms. Pac-Man játékmenet nagyjából megegyezik az eredeti Pac-Man játékmenetével. A játékos pellet pellet evésével és a szellemek elkerülésével pontokat keres, mivel az egyikkel való érintkezés Ms. Pac-Man életét veszíti el. Energizáló (vagy „energiapellet”) evésével a kísértetek kékké válnak, lehetővé téve, hogy extra pontokért megegyék. A bónusz gyümölcsök megemelhetők a pontértékek növelése érdekében, körben kétszer. A körök növekedésével a sebesség növekszik, és az energizátorok általában csökkentik a szellemek sebezhetőségét, és végül teljesen leállnak. Van néhány különbség az eredeti Pac-Manhez képest:

A játéknak négy különböző labirintusa van, amelyek különböző színsémákban jelennek meg, és váltakoznak, miután a játék minden szakaszát megfigyelték.
A négy labirintus közül háromnak (az első, a második és a negyedik) két lánc alagútja van, szemben az eredeti labirintusban csak egyvel.
A falak közötti terek kitöltésre kerültek, így a kezdő játékosok könnyebben meglátják, hol vannak a labirintusok körüli utak.
A szellemek viselkedési mintái különböznek, és félig véletlenszerű mozgást tartalmaznak, amely megakadályozza a minták használatát minden kör tisztításához.
Ahelyett, hogy a labirintus közepén jelennének meg, a gyümölcsök véletlenszerűen ugrálnak a labirintus körül, belépnek és (ha nem esznek meg) a láncfonalakba. Az összes gyümölcs találkozása után véletlenszerű sorrendben jelennek meg a játék hátralévő részében, a nyolcadik fordulótól kezdve; ez azt jelenti, hogy az 5000-pontos banánt 100-pontos cseresznyepár követheti, és fordítva.
A narancssárga szellemet Sue-nak hívják, nem Clyde-nek; színe később lila lesz a Pac-Landben, hogy megkülönböztesse őt.
Amikor Ms. Pac-Man kapcsolatba lép egy szellemmel, és meghal, inkább körül forog, mintha magára hajtogatna, mint az eredeti Pac-Man.
A három szünet megváltozott, követve az eredeti Pac-Man és Ms. Pac-Man közötti fejlődő kapcsolatot (az első találkozástól kezdve a gólya leeséséig); ez utóbbi később szolgálná Jr. Pac-Man vonzó nyitó szekvenciáját.
A hanghatások és a zene nagyon különböznek az eredeti játékétól, beleértve az új nyitó témát és a „halál” hanghatást.

Youtube videók

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!